QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Wednesday, February 15, 2012

whoaa :D

Bintang terlihat terang
♥ Boomm , harini saya terkena gangguan agak mental , beforee ape ape , huu , tahniah kat team SMKBDPerdana :D , for bolaa :D harini awesome , aku sedang bergembira :3 pedulikan aku , biarlah macam beruk pun woi . aku suka , bukan selalu tengok aku cenggini nyaa gembira , terbising-bising , gedik macam orang gila , orang gila pun tak macam aku , adatlah wei perempuan gedik :3 tapi banyak memori harinih . dia ? soal dia ? err -.- budak tuh ? ntah , aku takperasan pun walaupun aku perasan :D biarkanlahh . dia dah besar , tahu jaga diri ♥ kan kan ? haha . 
♥ Untuk Hidayat Dzulhelmy, selamat hari lahir kawan :D sayang kau , kaybye :D  



klik kalau suka (:

No comments: