QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Friday, February 17, 2012

Gadis Malaya dan Jejaka Idaman :D

Aku dah akhiri segalanya ? Kau bagaimana . Sudahlah kay ? Kita habishabis kanlah , watpe panjang-panjangkan cerita yang tak habis nie ? Aku taknak ade pihak lagi-lagi kau sakit hati nanti dengan mulut longkang aku ;') sebab bila dah sampai tahap aku nak buang semua , attitude aku , aku lepaskan semua . Aku dah takde masa nak sorok sane sorok sini . Sebab aku mengeluarkan semua rasa yang dah berbulan - bulan aku simpan tentang kau . Kau tetap ferrerorocher mahal di atas rak :') buat sementara waktu nie , YA ALLAH , kau izinkanlah hati ini kosong lagi . Bukan fobia cinta ;'P aku , dia tak bercinta pun , takreti lah nak berkorban sebab cinta , kaybajet :3 bukan aku taknak , tapi cukup-cukup kan aku sakitkan diri , hati aku ? Kesian dia jadi mangsa aku ?

Aku dah tawarkan segalanya -,- risiko , sayang , tapi apa terdaya ? Kalau diungkit memang sakit , tapi tulah kalau mulut aku yang ringan nie bercakap pun sakit mendengar .


AfiqKamaruddin pesan kat aku , * sudahlah farah . Nak lupakan dia ? 
Farahh bukan perempuan yang harini suka esok tinggal * hmm . Tengok ajelahh waktu aku ngan afiqK couple dulu pun , makan mase kodd nak lupa dia. Afiq , nak tahu ? Farahh da berjaya buang atleast sebahagian tentang dia . Sakit tahu afiq ! Tak tak , taknangis-nangis dah . Dah tak kuat nak nangis -,- afiq tahu kan , dalam ramai-ramai manusia , farahh banyak share ngan afiq :') afiq , jaga dia tahu . Afiq jentik dia , farahh jentik afiq 11x lebih . Terimakasih kawan ;')


Aku bukan insan yang cuma punya satu perasaan , tapi sekali kukatakan ku suka , kau setia disitu :') hey , maaf ya menyemak dalam hidup kau . Dari hujung ke hujung .
Kalaulahh delete perasaan itu semudah ctrl+alt+del , manusia takkan ade masalah . Dafuq ? FARAHNAJWA , aku tahu kau mengangan kan cerita seindah fairytale , semudah disney , tapi kau tahu ? Hidup kalau tak extreme tak guna . Aku berhenti setakat nie , sebagaimana seorang gadis.

Aku gila ? Tentang dia ? Tak . So , wahai gadis yang merobek hatiku kala dulu hanya kerana dia -,- antara kau dengan aku , sikit dendam pun aku tak simpan ! Secalit kata kau pun taklekat . Muka kau pun aku tak cam . Yang melukakan itu takperlu disimpan ;') hey gadis , aku dah kata , semua yang kau tabur dekat aku semua salah . Kau nak pukul aku kan ? Datanglah kelas aku macam kau dtg dulu . Jangan tengok aku macamni jeh tau ! Dulu bolehlah diam -,- malas nak create masalah pasal jejaka sorang ! N btw , aku pegi handball bukan sebab dia . Tett , aku ada life lah wehh . Tekok , olyt , cnaa  semua handball , n senanya aku takmain handball pun :') aku teman jehh . And agi satu ! Waktu diaa first turun training handball , aku takturun pun , takpercaya ? Tanya dia , aku berani bet lah .
Kau cakap ape ? Aku text dia ? Tett ! Takpernah walau satu sen pun kredit aku habis untuk dia and tett , sepanjang aku couple ngan sesape aku bukan text 26jam , aku just text isi-isi penting je pun . Tapi itu couple , ini tak -,- takperlu kodd , and aku pun takde numb dia wehh :') takpercaya aku takpenah contact dia ? Tanyelah dia !

Aku jangan dekat seinci dengan diaa ? Hha , wehh kau buad lawak jenis apa ? Paling dekat pun , waktu dia cakap lalu-lalu . Tuh pun terdesak sebab sempit . Wehh , kau nak aku cakap tett agi ? Takkan ? Kay tett , tett , tett . Kau salah sayang ! Aku takpernah pergi depan dia and cakap facing to each other pun kay ? Takpercaya ? Tanya kawan-kawan aku , tanya dia sendirilah . Aku pun tak komplot ngan dia untuk jeles kan kau wahai gadis . Aku taknak masuk campur , and kau ingat tak kau tolak bahu aku hanya kerana seorang jejaka tuh ? Satu hari nanti kau akan menyesal sebab tuduh aku macam-macam .

Eh , lupa lak . Jejaka idaman , kau nak aku sebut nama penuh ke ? Tett , tak perlu kay . Tapi untuk NHAM , aku mintak tolong sikit boleh. Jelaskan pada dunia tentang segalanya . Sejak kau post kat wall aku tuh -,- kau naikkan trafik blog aku , kau tahu ape jadi ? Gadis malaya kau semua jejak aku . Hha ! Kelakar lah , tapi ada ugut aku macam-macam , aku taktahu siapa mereka-mereka ini , dan aku pun pasti kau tak tahu kan ? Jadi sebagaimana dahulunya kau dah TERmen'famous' kan aku di kalangan gadis malayamu , silalah jadi jejaka malaya menjelaskan sejelas-jelasnya tentang perkara yang telah ku sebutkan di dalam entry ini ;')

Oh , gadis malaya kepada jejaka idaman , dulu aku diam sebab aku syg dia . Tapi sekarang jangan dekat dengan aku lagi tau ? Jangan berani kalau taknak makan tangan :) di fizikalku , aku tak selembut seorang gadis idaman jejaka , dihati ini tersemat hati yang jauh lebih lembut dari hati seorang gadis . Takpercaya ? Hha , aku tak keraskepala macam kau lah . Aku punyaa manje , penat org layan tahu :') maklumlah anak last.

Sebab dah terbabas topik , so , kaybye . NHAM , aku betul-2 perlu pertolongan kau . ASSALAMUALAIKUM.


klik kalau suka (:

No comments: