QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Saturday, February 18, 2012

YOU are my melody in MUSIC

ASSALAMUALAIKUM
The one you adore doesn't always be in your palm
Aku pernah sayangkan dia , teramat sangat , satu tika dulu . mungkin atas kesalahan aku juga , aku dihukum dan dia pernah pergi meninggalkan aku . Bila sampai masa tika dan saat dia ade disisi aku lagi , dan aku kembali menyayangi dia , Allah itu Maha Agung , Dia memberi dugaan , maka aku dipisahkan lagi dengan dia . Perpisahan yang berlaku pun aku diam kan . Jurang antara kami timbul , teramat dalam jurangnya , suara yang mengatakan aku tidak memahaminya , aku diamkan saja . Sedar tidak wahai adik , kerana kau sudaah ada insan disisi mu pendengar setia mu , disitu kau rasakan yang aku tidak lagi memahami kamu sedangkan aku , hanya satu dari 25 masalah dan cerita kau , yang kau cerita pada aku . Aku tidak pernah mahu bersuara  atau bercerita kepada kamu tentang aku , tahu kenapa ? aku taknak mengganggu kau :) sudahlahh sayangg , kau akan tetap berada di hatiku , tahu kenapa awok dah takfaham saya ? sebab dulu , semua orang mintak FN berubah , bila dah berubah macam nilah -.- Lencana tak membezakan siapa kau di hati aku. Honey , I just love you the way you should be , no matter how hard to say it to me about anything . nvmind , I'm your sister , and I know how thing should be ;') Iloveyou , and Iwillalwaysdo . And i don't need number in my heart for the one i Love , the one i adore :) 

You're Just The Special One in Your Special Way 



klik kalau suka (:

No comments: