QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

QUIT COMPLAINING, SPREAD LOVE !

Friday, January 27, 2012

The Moment I'm Waiting

Hi Peeps , ASSALAMUALAIKUM ;')


When the inside goes outside there's nobody should be blame on
♥ after a long moment i've been suffering with my heart and now is the moment where everything should go . setelah saat-saat pahit aku lalui aku berusaha memberhentikan . dan cukup , aku tidak mahu memori lama menyusup ke segenap minda ini , sesungguhnya aku mencintai diri sendiri , tidak perlu kau sakiti diri kau sendiri untuk perkara yang kau tak perlu kay . sebelum menyayangi orang lain sayangi diri sendiri . tak ada guna kata diri sendiri macam-macam sedangkan semua manusia ada kelemahan . there's over 8 million people in this whole world , don't ruin your day just because of one person .


semua orang punya perasaan cuma rasa kita berbeza mengikut tahap keegoan kita
♥ simple , rasa cinta itu ada kan ? sayang pun ada kan ? tapi jangan gadaikan perasaan kita kalau kita tahu kita tak mampu , kalau kita tahu dia taknak dengan kita , kalau kita tahu risikonya tinggi :D tapi ingat ! love take risk , mana ada bercinta takda rasa pahit manis sayang . tak menarik lah itu ;') even bergaduh ke , salah faham ke , always laugh when you can . it is cheap medicine . tak sakit pun ada ubat tau . kawan kawan kan ada .



 Jodoh ditangan yang Maha ESA
if more females sit down and be ladies , there's more men will stand up and be gentlemen . just chill out girls , nie yang kita nak so what else ? tapi jangan lah dah datang buat taktau , tu mintak kaki namanya ;D kalau ditakdirkan bertemu , hujung pangkal hati tetap bersatu  . btw girls , confidence is beautiful . do whatever makes you feel better .  



klik kalau suka (:

No comments: